ESCRITOS


28/2/16

Todo es más complicado que unas simples palabras, de éstas no te puedes fiar y del amor difícilmente te puedes salvar. No juegues demasiado con la mantequilla (esos postres me obsesionan a la hora de untar cerebros). ¡Siempre a saco con tus pensamientos! Por supuesto que hay poetas que utilizan los versos para acaparar amantes, por lo tanto debemos suponer que a cierta fauna le agrada la bajeza. Me desnudo de poesía para que descubras mi insuficiencia enlatada; si aún así deseas permanecer a mi lado nunca te ataría a mi lecho ni a mi alma. Detrás de un poeta sólo se oculta una terrible equivocación, una profunda obsesión o algún oscuro remordimiento.
 
Todo é máis complicado que unhas simples palabras, destas non te podes fiar e do amor dificilmente te podes salvar. Non xogues demasiado coa manteiga (esas sobremesas obsesionan-me á hora de untar cerebros). Sempre a saco cos teus pensamentos! Por suposto que hai poetas que utilizan os versos para acaparar amantes, por tanto debemos supoñer que a certa fauna agrada-lle a baixeza. Ispo-me de poesía para que descubras a miña insuficiencia enlatada; se aínda así desexas permanecer ao meu carón nunca te ataría ao meu leito nin á miña alma. Detrás dun poeta só se agacha unha terrible equivocación, unha profunda obsesión ou algún escuro remorso.

No hay comentarios:

Publicar un comentario