ESCRITOS


4/7/16

No me apetece ser tu perfume, tu ungüento para después del asco. En tu aposento no duerme un corazón sin tormento, permíteme alejarme de tu ser para apreciar la belleza de un cielo. Ya hace tiempo que en mi flor no liba abeja ni se cuece caña. Tus labios buscan un repollo y quiero apartar mi cogollo de tu antojo. Déjame un aroma inocuo para respirar, ya no hay fuego para tu leño en mi sequedad. Me lavo por entera y me repaso el coño haciendo gárgaras. En tu cofradía sólo venden carne rancia y grasa de animal. No soy tu mondadientes ni mi tanga es tu hilo dental.

 
Non me apetece ser o teu perfume, o teu ungüento para despois do noxo. No teu apousento non dorme un corazón sen tormento, permite-me afastar do teu ser para apreciar a beleza dun ceo. Xa hai tempo que na miña flor non liba abella nin se coce cana. Os teus labios buscan un repolo e quero apartar o meu cerne do teu antollo. Deixa-me un aroma inocuo para respirar, xa non hai lume para o teu madeiro na miña sequidade. Lavo-me por enteira e repaso o cona facendo gorgolexos. Na túa confraría só venden carne rancia e graxa de animal. Non son o teu escarvadentes nin a miña tanga é o teu fío dental.

No hay comentarios:

Publicar un comentario