ESCRITOS


1/1/12

SACRIFICADOS NO CEO

4 comentarios:

  1. É maravilhoso achar umha poesia que aune espontaneidade, sinceridade e profundidade. Ou sexa, que trascende a letra para chegar ao ser.

    Poderias pôr em descarga esta série?

    Umha aperta.

    ResponderEliminar
  2. Grazas pola túa apreciación. Estes días estou repasando todo; xa que, as veces, cada lectura nos aporta matices distintos, e hai cambios sutiis que procuran a miña atención. Por tal motivo teño que renovar parte do publicado e non podo considerar estas obras completamente acabadas e definitivas.
    Con un pouco de tempo achegarei a páxina de Scribd para novas revisións.

    Teño baixado, aínda onte, os teus escritos. Cando os teña lido en profundidade darei-che a miña sincera opinión.
    Saúdos!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Umhas advertências entom, se te vas tomar essa moléstia.

      1) Som nado no 78.

      2) "Wirlichkeit und Veränderung", é umha selecçom do primeiro material que escrevim e que originalmente foi quase tudo concevido como cançons num contexto musical hardcore-thrash.

      3) Logo "Solpor e Abrente" foi um poemário onde já hai conceiçom como tal e se elaborou seguido, foi literalmente para mim um solpor e logo abrente espiritualmente.

      4) Depois começou o projeto de Além, que originalmente só ia ser um poemário, o que finalmente é o primeiro volume (que eu tamém teria que revisar a fundo, ainda que mais que nada por problemas de inteligibilidade formal). "A sociedade do Sonho", este primeiro livro de Além, é umha espécie de fussom entre poesia social e espiritual, e mais teses filosóficas e políticas. Daí a forma. Os seguintes livros de Além ficam sem acabar nem revisar.

      5) Logo publiquei "A selva", que dos disponhíveis é o mais maduro.

      6) O último poemário que vou publicar em Andar21, já enviado, titula-se "As ninfas prostituídas" e afonda em ligar poesia escrita e visual, fazendo um trabalho com images.

      7) Os materiais que estám no blogue correspondem sobretudo aos materiais para um próximo poemário, que tenho só reunidos em bruto na maioria dos casos. Estes tamém me resultam mais representativos do meu ponto evolutivo actual.

      Umha aperta!

      Eliminar
    2. Non é ningunha molestia!!! Cando encontras autores que paga a pena ler, no fondo estás a procura da fonte onde afloran as augas dunha renovada e intima visión do mundo; e, talvez, dunha concepción diferente da realidade.
      Co aporte do teu comentario será, se cadra, máis interesante e máis reveladora a lectura; cousa que te agradezo infinitamente.

      Saúdos!

      Eliminar