ESCRITOS


14/8/16

Me dedicaré a mear en los abedules, en la jeta de los perros, a escribir guarradas, pintar perversiones y a hacer vídeo-sandeces. Puedo pasarme tres horas mirando una película coreana sin vomitar.
Elijo el rebozado de mastín y la culpa perpetua contra el hambre. Sólo sabes tú por qué se me congeló el garbanzo cuando una noche pretendí un puto parásito intestinal que nadie podría defender ni amar. En ese instante mi corazón fue follado por un tubérculo y un pez. Fue ahí cuando me di cuenta que nunca más podría volver al sacerdocio de los humanos y ningún andrajoso me vendería jamás su puta biblia.

 
Adicarei-me a mexar nos bidueiros, nos fociños dos cans, a escribir porcalladas, pintar perversións e a facer vídeo-sandeces. Podo pasar-me tres horas ollando unha película coreana sen vomitar.
Elixo o rebozado de mastín e a culpa perpetua contra a fame. Só sabes ti por que se me conxelou o garavanzo cando unha noite pretendín un puto parasito intestinal que ninguén podería defender nin amar. Nese intre o meu corazón foi tomado por un tubérculo e un peixe. Velaí decatei que nunca máis podería regresar ao sacerdocio dos humanos e ningún esfarrapado me vendería xamais a súa puta biblia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario