ESCRITOS


5/3/16

Una mujer leñador, tractor, velociraptor, ibuprofeno, que me parta la leña y me dé con un leño, que me haga astillas con los ojos y folle como un talabartero; que hieda a carretilla y sudor, fragancia de aserradero, áspera como un juanete y dura como un sabañón; una perra psicotrópica con un tarugo atado al jubón.

Una mujer barbuda, barracuda, barriguda, grumete, que con un regüeldo se trague a litros mi crema bronceadora. Soy un fulano con estrellas en el ano, enamorado de una tosca aldeana desdentada. Con las manos de capar se limpia al delantal de la cocina y mi alma está perdida por su romanticismo de manteles.



 

Unha muller leñador, tractor, velociraptor, ibuprofeno, que me parta a leña e me bata cun madeiro, que me faga achas cos ollos e foda como un talabarteiro; que feda a carretilla e suor, fragrancia de serradoiro, áspera como un xoanete e dura como unha frieira; unha cadela psicotrópica cun tarugo atado ao corpiño.

Unha muller barbuda, barracuda, barriguda, grumete, que cun arroto se trague a litros a miña crema bronceadora. Son un fulano con estrelas no ano, namorado dunha basta labrega fanada. Coas mans de capar limpa-se ao mandil da cociña e a miña alma está perdida polo seu romanticismo de manteis.

No hay comentarios:

Publicar un comentario