ESCRITOS


21/1/16

Prosa del derroche



Suelo comer y no me percato de la filosofía del mesado y los entresijos de los comensales. Tal vez la camarera me esté insinuando algo y un plato bien dispuesto sea su forma de insistir en el postre. Momentos ampulosos en los que se prodigan pitanza y aviesas intenciones. Sé que soy muy parco en estas cuestiones: tengo que insistir y fijarme en el lenguaje subliminal de los posos de café.

Adoito comer e non me decato da filosofía do mesado e as reviravoltas dos comensais. Talvez a camareira estea a insinuar algo e un prato ben disposto sexa a súa forma de insistir na sobremesa. Momentos ampulosos nos que se prodigan pitanza e avesas intencións. Sei que son moi parco nestas cuestións: teño que insistir e fixar-me na linguaxe subliminar dos pousos de café.



Comprendo que con la mejor intención apliques a mis palabras el habitual sistema de la reducción cartesiana, dividiendo cada concepto en partes más sencillas de comprensión. También entiendo la irresistible intención de dar a una de las partes una preeminencia sobre las otras. Por ejemplo sexualidad como todo posible Eros, o comer cual único aspecto del ágape. Como el poema continua en las próximas entregas, estoy expectante por conocer a qué reducirás el misticismo y el panteísmo del que paso a ocuparme.

Comprendo que coa mellor intención apliques ás miñas palabras o habitual sistema da redución cartesiana, dividindo cada concepto en partes máis sinxelas de comprensión. Tamén entendo a irresistible intención de dar a unha das partes unha preeminencia sobre as outras. Por exemplo sexualidade como todo posible Eros, ou comer cal único aspecto do ágape. Como o poema continua nas próximas entregas, estou expectante por coñecer a que reducirás o misticismo e o panteísmo do que me paso a ocupar.



En los fogones, una reducción viene a ser un concentrado de esencias y sustancias (una especie de efluvio que se reitera hasta la desfachatez), esa es mi forma de proclamar la austeridad y el misticismo del ágape y el desenfado de las barbacoas. Me agrada tu contestación. No sé adónde nos conducirá ese universo panteísta, pero estaré atento a mis deformaciones y expectante a tus entregas.

Nos fogóns, unha redución vén ser un concentrado de esencias e substancias (unha especie de efluvio que se reitera até a desvergonza), ese é o meu xeito de proclamar a austeridade e o misticismo do ágape e o desenfado das grelladas. Agrada-me a túa contestación. Non sei onde nos conducirá ese universo panteísta, mais estarei atento ás miñas deformacións e expectante ás túas entregas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario