ESCRITOS


17/12/15

Me has dejado sin ranas en el estanque, sin aguacero para el olvido, sin remedio contra los cínifes. Has encontrado otro batracio en la ciénaga y has degustado sus ancas a tus anchas.
La piel te olía a geosmina, desecho y contrabando de humildad. Me uní a tu sordidez para probar la dopamina de tus bragas hasta que la incredulidad nos dejó sin consecuencias y se me hincharon las pelotas como palomitas de maíz.
Ratas de laboratorio iluminan la ciudad y no somos nosotros quienes debemos apagarlas.


Deixaches-me sen ras no estanque, sen chuvieira para o esquecemento, sen remedio contra os cínfanos. Atopaches outro batracio na lodeira e degustaches as súas ancas ás túas anchas.
A túa pel ulía a terra mollada, refugallo e contrabando de humildade. Unín-me á túa sordidez para probar a dopamina das túas bragas até que a incredulidade deixou-nos sen consecuencias e incharon-se-me as pelotas como flocos de millo.
Ratas de laboratorio iluminan a cidade e non somos nós quen as debemos apagar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario